сряда, 21 януари 2009 г.

Официално:

Изритаха Дражев от конгреса

Комисията за организиране конгреса на БФС реши след вчерашното си заседание да представи на самия конгрес единствено кандидатурата на Борислав Михайлов. 
Той бе предложен от отборите на “Литекс”, “Миньор” (Перник) и “Локомотив” (София). До 15 януари е постъпила още една кандидатура, тази на Ивайло Дражев.
Клубът, който го е предложил - “Асеновец 2005”, я е оттеглил. Затова комисията, чието последно заседание бе вчера, реши, че Ивайло Дражев няма да се бори за президентския пост в БФС.
В същото време президентът на БФС Борислав Михайлов заяви, че е много вероятно да покани в Изпълкома хора като Гриша Ганчев и Николай Гигов. 
Михайлов също така каза, че не очаква да има много гласове срещу него на предстоящия конгрес на БФС на 30 януари. 
„Не знам защо ЦСКА и “Ботев” са срещу мен. Аз не очаквам да има много гласове против мен. Доколкото знам, новите собственици на ЦСКА ме подкрепят, докато “Ботев” е голям отбор, но се нуждае и от нормално ръководство”, сподели президентът на БФС пред предаването "Тази сутрин" на БТВ. 
„Аз обикалям страната и знам от какво са недоволни клубовете. Надявам се през следващия мандат да оправим тези неща. Ще има промени в Изпълкома”, каза Михайлов. 
Президентът на БФС отрече в Изпълкома да има синьо лоби и добави, че лицензът на ЦСКА е бил отнет по законите на УЕФА. 
Христо Стоичков отново даде подкрепата си за Михайлов. „Боби има един конкурент в България – самият той.”


Няма коментари:

Публикуване на коментар